YOUR PR CONCEPT by Emilia Bartosiewicz

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

Twoja marka osobista, Twój profil publiczny, jako właściciela firmy czy managera, oraz wizerunek firmy w internecie są kluczowymi elementami w drodze do sukcesu. Spójny i atrakcyjny wizerunek, wartościowy przekaz, a także widoczność w sieci i umiejętność dotarcia do odbiorcy są dziś ważniejsze, ale i trudniejsze, niż kiedykolwiek. Marka osobista i marka firmy pomagają budować nie tylko pozycję na rynku, ale i relacje z otoczeniem, które przekładają się na sympatię, lojalność, a ostatecznie – na sprzedaż.
Naszą misją jest pomóc Ci stworzyć silną, budzącą pozytywne emocje i przywiązanie markę. Zbudować pozycję eksperta i autorytetu w Twojej dziedzinie, wiarygodnego partnera biznesowego. Pomożemy zwiększyć zasięg działań promocyjnych, poprawić widoczność w sieci i dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów.  Dobierając odpowiednie taktyki i narzędzia, stworzymy strategię komunikacji i obecności w sieci, która skutecznie wesprze Twoje cele biznesowe.

Budowanie strategii PR online i wizerunku

Kompleksowa strategia komunikacji PR dla brandu lub marki osobistej

Tworzenie profili publicznych w social mediach

Profesjonalny profil na LinkedIn, Facebooku czy Instagramie

Warsztaty i konsultacje z budowania marki

Analiza i zalecenia dotyczące obecności w sieci, indywidualna praca nad Twoim wizerunkiem

Analiza obecnej widoczności w internecie

Kompleksowy audyt wizerunku w sieci, monitoring opinii o marce

Content marketing i copywriting

Treści na strony www, e-booki, publikacje poradnikowe, eksperckie i lifestyl’owe, wywiady

Identyfikacja wizualna marki

Stworzenie nowego logotypu i pełna identyfikacja wizualna, rebranding lub refreshing

CZYM SIĘ WYRÓŻNIAMY

Zamieniamy anonimowość w rozpoznawalność

Wdrażamy najlepsze, praktyczne i niekonwencjonalne rozwiązania PR, zwiększając rozpoznawalność marki osoby w internecie.

Stawiamy na autentyczność

Stawiamy na autentyczność

Wierzymy, że tylko prawdziwe historie sprzedają i trafiają do odbiorców, a marketing osobisty to jeden z podstawowych elementów promowania w internecie.

Budujemy wartościowe treści

Content marketing, wywiady, artykuły sponsorowane i przede wszystkim inspirujące treści przygotowujemy w ekspresowym tempie z zachowaniem najwyższej jakości i obowiązujących trendów.

NASZE PROJEKTY

Od 6 lat promujemy przedsiębiorców, opowiadamy ich historie, uczymy, jak budować wizerunek w internecie,
wspieramy działania poprzez content marketing i PR.

ZESPÓŁ

Emilia Bartosiewicz

Emilia Bartosiewicz

CEO

Założycielka Imagine Yourself. Twórczyni i prezes Lady Business Club, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, ekspert budowania osobistej marki w sieci.

Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych.

W 2012 i 2017 roku została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. w 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster. W wolnych chwilach rozwija swoją największą pasję – projektowanie wnętrz. Zna język angielski i francuski, w planach jest nauka włoskiego. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Amatorka jazdy konnej i gry w golfa. Mama Heleny i Apolonii.

Agata Cupriak

PR & Communication Manager

Doświadczona specjalistka PR i content marketingu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę rozpoczęła na stanowisku redaktora w czasopismach branżowych (Wydawnictwo Promedia, Wydawnictwo Murator), następnie została rzecznikiem prasowym i Koordynatorem ds. Komunikacji i PR w sklepie internetowym Merlin.pl. Specjalizuje się w komunikacji H2H, tworzy strategie komunikacji, realizuje projekty z obszarów PR, social media, a także consumer care. Przygotowuje treści i publikacje do mediów cyfrowych i tradycyjnych, stosując się do zasad inbound marketingu, SEO i trendów obowiązujących w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Od 2014 współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami, opracowując strategie komunikacji PR i skuteczne działania content marketingowe. Prowadzi fanpage PR dla przedsiębiorcy.

Katarzyna Szulczewska

Katarzyna Szulczewska

Creative Director

W zawodzie projektanta od ponad 12 lat. Miłośniczka minimalizmu, typografii i malarstwa hiperrealistycznego. Pasjonatka designu.
Posiada gruntowne wykształcenie artystyczne, od szkoły średniej po uczelnie wyższą. Absolwentka Polsko-Japońskej Akademii Technik Komputerowych, wydział Sztuki Nowych Mediów. Początkowo jako freelancer później przez kilka lat projektowała na pokładzie najlepszych warszawskich agencji reklamowych miedzy innymi jak Focus Media Group (com.fitura) czy Dentsu Aegis Network (Isobar, Posterscope).
Tworzy na potrzeby Internetu jak i druku. Prowadzi projekty odważnie z pełnym zaangażowaniem i oddaniem.
Uważa, że jej największym zawodowym atutem, obok talentu i wykształcenia, jest intuicja. Jej ulubionym tematem jest projektowanie logotypów oraz rebranding.

W jej portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak: Mercedes Benz, HP, Ampliko, L’Oreal, Triumph, Coca-Cola, Disney, Mastercard, Ferrero, Jack Daniels, Unilewer i wiele innych.

BLOG

Nowe wpisy:

Budowanie marki online to jak pieczenie urodzinowego tortu

Dlaczego budowanie marki online jest bardzo podobne do pieczenia tortu? Oto kilka moich refleksji: 1. Zanim zaczniesz musisz się przygotować Zanim zaczęłam piec miałam w głowie wizję moich tortów i listę tego, czego potrzebuję. Jednak robiąc wszystko w biegu nie sprawdziłam dobrze przepisu i 2 razy wysyłałam męża…

Zanim kupisz buty do biegania, sprawdź dlaczego chcesz biegać

Ewizerunek
W moim życiu próbowałam wielu różnych dziedzin sportowych i pasji. Kilka z nich trwało dłużej jak na przykład, 4 lata tańca towarzyskiego, inne skończyły się na kilku lekcjach, jak gra na keebordzie. Do nowych dziedzin i trendów podchodzę ostrożnie, ale lubię eksperymentować. Nigdy nie kupiłam sprzętu czy butów zanim na dobre nie wkręciłam…
osobisty pr emilia bartosiewicz

Postaw na swoje nazwisko i zacznij sprzedawać bez sprzedaży

Ewizerunek
Od pierwszej konferencji biznesowej dla kobiet biznesu, którą zorganizowałam w 2011 roku motywuję właścicielki firm aby mówiły o sobie, prezentowały siebie. Nie czekały na kolejny do kolekcji certyfikat, który potwierdziłby ich gotowość do promowania siebie. Od tamtej pory uważnie przyglądam się właścicielkom, które postawiły na siłę i wartość swojego imienia i nazwiska oraz te,…
kobieta w sieci

5 godzin na zbudowanie Twojej marki w internecie

”Nie zaczynaj dnia od śledzenia tego, co słychać w cudzym życiu, zadbaj o swoje!” – na to zdanie trafiłam kilka miesięcy temu w książce „Jak zostać panią swojego czasu” Olgi Budzyńskiej. Głęboko zapadło w mojej głowie i sercu, nie tylko dlatego, że mówi aby zadbać o swoje życie. Pomyślałam szybko o budowaniu swojej marki w internecie,…

Rentgen Twojej strategii PR w internecie

Strategia PR
Kiedy ból w plecach pewnego kupcy stał się nie do wytrzymania, wybrał się w końcu do specjalisty, aby ten postawił mu diagnozę. – Cóż – powiedział doktor – konieczna będzie operacja; spędzisz dwa tygodnie w szpitalu i następnie przez sześć miesięcy będziesz musiał leżeć w łóżku. – Nie stać mnie na to!…

Co wartościowego możesz dać innym?

Ewizerunek
Wyobraź sobie, że to właśnie dzisiaj jest ostatni dzień Twojego życia. Masz kilka minut na udzielenie odpowiedzi na pytania: Jesteś zadowolona z tego, co osiągnęłaś w życiu? Masz poczucie, że zrobiłaś dotychczas to, co dokładnie chciałaś? Jesteś zadowolona z miejsca, w którym jesteś? Żegnają Cię ludzie, których właśnie chciałaś mieć wokół siebie? Może to trudne…

Odkryj swój talent i pokaż go światu

Ewizerunek
Słońce świeci za oknem, siedzę w ogrodzie, piję kawę nespresso i jem tiramisu, które wczoraj zrobiłam. Mimo, że inaczej miał wyglądać mój dzisiejszy dzień to cieszę się, że wygląda właśnie tak. Kiedyś byłabym zła, że nie realizuję planu. Dzisiaj uśmiecham się sama do siebie, że czuję inaczej. Myślami wracam do weekendu, sprzed…
warsztat z linkedin

Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn

Budowanie marki
Od ponad dwóch lat namiawiam właścicielki i właścicielki firm do obecnoścni na LinkedIn, kanału w social mediach, który w świadomości wielu przedsiębiorców jawi się jako miejsce, przede wszystkim, dla korporacji i gigantycznych firm. Jednak z uporem wciąż przekonuję, że to miejsce nie tylko dla managerów i osób szukających pracy czy pracowników, ale także dla tych, którzy chcą…
widoczność w sieci

Widoczność w sieci – jesteś gotowa czy nie?

Ewizerunek
Chcę być rozpoznawalna, chcę aby klienci sami się do mnie zgłaszali, chcę aby media same mnie znalazły i zapraszały do eksperckich komentarzy i wywiadów. Chcę zostać zauważona. Czuję, że jest mi to potrzebne. Wiem, że muszę się przełamać i być widoczna w internecie. Co zrobić, aby być zauważoną, tak jak inni, jak…

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zadaj pytanie, wyślij swoją opinię, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej będzie to możliwe

Warszawa, ul. Narbutta 25a/211

+48 668 011 030

info@imagineyourself.pl

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole