YOUR PR CONCEPT by Emilia Bartosiewicz
Twoja marka osobista, Twój profil publiczny, jako właściciela firmy czy managera, oraz wizerunek firmy w internecie są kluczowymi elementami w drodze do sukcesu. Spójny i atrakcyjny wizerunek, wartościowy przekaz, a także widoczność w sieci i umiejętność dotarcia do odbiorcy są dziś ważniejsze, ale i trudniejsze, niż kiedykolwiek. Marka osobista i marka firmy pomagają budować nie tylko pozycję na rynku, ale i relacje z otoczeniem, które przekładają się na sympatię, lojalność, a ostatecznie – na sprzedaż.
Naszą misją jest pomóc Ci stworzyć silną, budzącą pozytywne emocje i przywiązanie markę. Zbudować pozycję eksperta i autorytetu w Twojej dziedzinie, wiarygodnego partnera biznesowego. Pomożemy zwiększyć zasięg działań promocyjnych, poprawić widoczność w sieci i dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów. Dobierając odpowiednie taktyki i narzędzia, stworzymy strategię komunikacji i obecności w sieci, która skutecznie wesprze Twoje cele biznesowe.
CZYM SIĘ WYRÓŻNIAMY
NASZE PROJEKTY
Od 6 lat promujemy przedsiębiorców, opowiadamy ich historie, uczymy, jak budować wizerunek w internecie,
wspieramy działania poprzez content marketing i PR.
ZESPÓŁ

Emilia Bartosiewicz
Założycielka Imagine Yourself. Twórczyni i prezes Lady Business Club, twórczyni i redaktor naczelna portalu www.ladybusiness.pl, ekspert budowania osobistej marki w sieci.
Zamienia anonimowość w rozpoznawalność. Od 6 lat pracuje z przedsiębiorcami nad skutecznym zwiększaniem ich rozpoznawalności w internecie. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 200 właścicielek firm w Polsce, biorąc udział w tworzeniu ich profili publicznych. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających obecność przedsiębiorcy w sieci, skutecznych kampaniach PR-owych oraz udziela konsultacji z zakresu treści stron internetowych i tworzeniu profili indywidualnych.
W 2012 i 2017 roku została wybrana do grona 100 Ambasadorek Przedsiębiorczości Kobiet, reprezentujących kobiety biznesu w Polsce. W 2013 otrzymała wyróżnienie w konkursie Pozytywista Roku w kategorii „Wizja i przywództwo”, organizowanym przez Fundację Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości Wokulski. w 2017 została zaproszona do Rady Kobiet Emirates & Europe Business Development Cluster. W wolnych chwilach rozwija swoją największą pasję – projektowanie wnętrz. Zna język angielski i francuski, w planach jest nauka włoskiego. Kocha podróże, marzy o niezwykłej wyprawie do Indii, Chin i Japonii. Amatorka jazdy konnej i gry w golfa. Mama Heleny i Apolonii.

Agata Cupriak
Doświadczona specjalistka PR i content marketingu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę rozpoczęła na stanowisku redaktora w czasopismach branżowych (Wydawnictwo Promedia, Wydawnictwo Murator), następnie została rzecznikiem prasowym i Koordynatorem ds. Komunikacji i PR w sklepie internetowym Merlin.pl. Specjalizuje się w komunikacji H2H, tworzy strategie komunikacji, realizuje projekty z obszarów PR, social media, a także consumer care. Przygotowuje treści i publikacje do mediów cyfrowych i tradycyjnych, stosując się do zasad inbound marketingu, SEO i trendów obowiązujących w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Od 2014 współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami, opracowując strategie komunikacji PR i skuteczne działania content marketingowe. Prowadzi fanpage PR dla przedsiębiorcy.

Katarzyna Szulczewska
W zawodzie projektanta od ponad 12 lat. Miłośniczka minimalizmu, typografii i malarstwa hiperrealistycznego. Pasjonatka designu.
Posiada gruntowne wykształcenie artystyczne, od szkoły średniej po uczelnie wyższą. Absolwentka Polsko-Japońskej Akademii Technik Komputerowych, wydział Sztuki Nowych Mediów. Początkowo jako freelancer później przez kilka lat projektowała na pokładzie najlepszych warszawskich agencji reklamowych miedzy innymi jak Focus Media Group (com.fitura) czy Dentsu Aegis Network (Isobar, Posterscope).
Tworzy na potrzeby Internetu jak i druku. Prowadzi projekty odważnie z pełnym zaangażowaniem i oddaniem.
Uważa, że jej największym zawodowym atutem, obok talentu i wykształcenia, jest intuicja. Jej ulubionym tematem jest projektowanie logotypów oraz rebranding.
W jej portfolio znajdują się projekty dla takich marek jak: Mercedes Benz, HP, Ampliko, L’Oreal, Triumph, Coca-Cola, Disney, Mastercard, Ferrero, Jack Daniels, Unilewer i wiele innych.
BLOG
Nowe wpisy:
Budowanie marki online to jak pieczenie urodzinowego tortu
Zanim kupisz buty do biegania, sprawdź dlaczego chcesz biegać
4 przekonania, które powstrzymują kobiety przed mówieniem o sobie w social mediach
Postaw na swoje nazwisko i zacznij sprzedawać bez sprzedaży
5 godzin na zbudowanie Twojej marki w internecie
Rentgen Twojej strategii PR w internecie
Co wartościowego możesz dać innym?
Odkryj swój talent i pokaż go światu
Dlaczego warto być aktywnym na LinkedIn
Widoczność w sieci – jesteś gotowa czy nie?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Zadaj pytanie, wyślij swoją opinię, skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej będzie to możliwe