DATA

CZAS TRWANIA WARSZTATU

godz. 10:00 – 14:00

ILOŚĆ UCZESTNIKÓW

Grupa minimum 6 osobowa maksimum 10 osobowa

MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa, ul. Narbutta 25 a/211

CZY UMIESZ NAPISAĆ INFORMACJĘ PRASOWĄ?

Chcesz nauczyć się ciekawie pisać o swojej firmie?

Chcesz tworzyć informacje prasowe, które będą chętnie publikowane?

Chcesz zwiększyć swoją obecność w mediach?

Jeśli choć raz odpowiedziałeś TAK…

Zapraszam do udziału w warsztacie z tworzenia skutecznej komunikacji firmowej skierowanej do mediów, ale i do Całego otoczenia Twojej firmy: ambasadorów, marki, influencerów, partnerów biznesowych oraz klientów. Pokażę Ci, jak należy budować atrakcyjną i wiarygodną komunikację, która wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię czytelników.
Wprowadzę Cię w najnowsze trendy budowania komunikacji. Nauczysz się, jak dobierać tematy i jak tworzyć przekaz, jak poprawnie konstruować treść, w jaki sposób przygotowywać atrakcyjne informacje prasowe i jak je dystrybuować.

TO WARSZTAT, KTÓRY W 100% SKŁADA SIĘ Z PRAKTYKI. Z WARSZTATU WYJDZIESZ Z…

Z gotowym wzorcowym tekstem o swojej firmie

Analizą Twoich dotychczasowych komunikatów.

Podpowiedziami jak i co pisać o swojej firmie

Wskazówkami jak zwiększyć swoje dotarcie do mediów

Finalny zakres warsztatu jest dostosowany do grupy uczestników, ich specjalizacji i obszarów działania. Konkretne przykłady są dobierane do potrzeb i obszaru działania uczestników.
Aby uzyskać jak największe korzyści z warsztatu uczestnicy
są proszeni o przesłanie minimum 7 dni przed warsztatem przykładowych treści o swoich firmach (informacji prasowych, opisów na stronie lub z katalogu), które w trakcie warsztatu zostaną wykorzystane we wspólnej pracy.

WARSZTAT JEST SKIEROWANY DO…

Do właścicieli firm i osób odpowiedzialny za komunikację – specjalistów od PR i marketingu, rzeczników prasowych, zainteresowanych tworzeniem skutecznej komunikacji i dotarciem do mediów ze swoim przekazem.

Specjalistów od PR i marketingu

Rzeczników prasowych

Wszystkich zainteresowanych dotarciem do mediów

PROWADZĄCA

Agata Cupriak
Agata Cupriak PR & Communication Manager – doświadczona specjalistka PR i content marketingu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę rozpoczęła na stanowisku redaktora w czasopismach branżowych (Wydawnictwo Promedia, Wydawnictwo Murator), następnie została rzecznikiem prasowym i Koordynatorem ds. Komunikacji i PR w sklepie internetowym Merlin.pl. Specjalizuje się w komunikacji H2H, tworzy strategie komunikacji, realizuje projekty z obszarów PR, social media, a także consumer care. Przygotowuje treści i publikacje do mediów cyfrowych i tradycyjnych, stosując się do zasad inbound marketingu, SEO i trendów obowiązujących w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Od 2014 współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami, jako freelancer, opracowując skuteczne działania content marketingowe.

PROGRAM WARSZTATU

timeline_pre_loader

10:00
Powitanie i przedstawienie prowadzącego oraz uczestników warsztatu.
Rola informacji prasowej w świecie cyfrowym – możliwości i zalety.

10:30
Zasady tworzenia informacji prasowej. Dobre i złe praktyki.

11:15
Omówienie przykładowych komunikatów firmowych (case study).

12:30 
Przerwa

12:45 
Stworzenie tekstu o swojej firmie, np. informacji prasowej, notki prasowej.

14:00
Podsumowanie warsztatu
Odpowiedzi na pytania uczestników
Wręczenie certyfikatów ukończenia warsztatu

KOSZT WARSZTATU

140 zł+ 23 % vat
  • 4 h warsztatu - cena tylko dla członkiń Lady Business Club
Premium
250+ 23% VAT
  • 4 h warsztatu