Jeśli choć raz odpowiedziałeś TAK…
Zapraszam do udziału w warsztacie z tworzenia skutecznej komunikacji firmowej skierowanej do mediów, ale i do Całego otoczenia Twojej firmy: ambasadorów, marki, influencerów, partnerów biznesowych oraz klientów. Pokażę Ci, jak należy budować atrakcyjną i wiarygodną komunikację, która wzbudza zainteresowanie mediów i sympatię czytelników.
Wprowadzę Cię w najnowsze trendy budowania komunikacji. Nauczysz się, jak dobierać tematy i jak tworzyć przekaz, jak poprawnie konstruować treść, w jaki sposób przygotowywać atrakcyjne informacje prasowe i jak je dystrybuować.
TO WARSZTAT, KTÓRY W 100% SKŁADA SIĘ Z PRAKTYKI. Z WARSZTATU WYJDZIESZ Z…
Finalny zakres warsztatu jest dostosowany do grupy uczestników, ich specjalizacji i obszarów działania. Konkretne przykłady są dobierane do potrzeb i obszaru działania uczestników.
Aby uzyskać jak największe korzyści z warsztatu uczestnicy
są proszeni o przesłanie minimum 7 dni przed warsztatem przykładowych treści o swoich firmach (informacji prasowych, opisów na stronie lub z katalogu), które w trakcie warsztatu zostaną wykorzystane we wspólnej pracy.
WARSZTAT JEST SKIEROWANY DO…
Do właścicieli firm i osób odpowiedzialny za komunikację – specjalistów od PR i marketingu, rzeczników prasowych, zainteresowanych tworzeniem skutecznej komunikacji i dotarciem do mediów ze swoim przekazem.
PROWADZĄCA
Agata Cupriak PR & Communication Manager – doświadczona specjalistka PR i content marketingu. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją karierę rozpoczęła na stanowisku redaktora w czasopismach branżowych (Wydawnictwo Promedia, Wydawnictwo Murator), następnie została rzecznikiem prasowym i Koordynatorem ds. Komunikacji i PR w sklepie internetowym Merlin.pl. Specjalizuje się w komunikacji H2H, tworzy strategie komunikacji, realizuje projekty z obszarów PR, social media, a także consumer care. Przygotowuje treści i publikacje do mediów cyfrowych i tradycyjnych, stosując się do zasad inbound marketingu, SEO i trendów obowiązujących w nowoczesnej komunikacji marketingowej. Od 2014 współpracuje z agencjami marketingowymi i firmami, jako freelancer, opracowując skuteczne działania content marketingowe.
PROGRAM WARSZTATU
KOSZT WARSZTATU
140 zł+ 23 % vat
- 4 h warsztatu - cena tylko dla członkiń Lady Business Club
Premium
250+ 23% VAT
- 4 h warsztatu
New Item
350+ 23 % vat
- udział w warsztacie i 1 h indywidualnej konsultacji telefonicznej
Standard
450 zł+ 23% VAT
- 3h praca indywidualna