DATA

05.02.2018

MIEJSCE SZKOLENIA

Warszawa, ul. Narbutta 25 a/211

CZAS TRWANIA WARSZTATU

godz. 10:00 – 14:00

ILOŚĆ UCZESTNIKÓW

Grupa minimum 6 osobowa maksimum 10 osobowa

TO WARSZTAT DLA CIEBIE JEŚLI:

Posiadasz sklep internetowy

Posiadasz stronę firmowa

Prowadzisz bloga

Chcesz znaleźć klientów w sieci

Po naszym warsztacie…

  • Będziesz dobrze rozumieć wszystkie pojęcia marketingowe,
  • Poznasz narzędzia,
  • Nauczysz się podstawowych i skutecznych działać w zakresie promocji strony
  • Dowiesz się, jak analizować jej skuteczność.
To szkolenie jest doskonałym wstępem do dalszego zdobywania wiedzy w wybranej dziedzinie marketingu internetowego. Dzięki niemu świadomie skorzystasz z usług agencji marketingowych i nauczysz się negocjować oferty, które będą opłacalne dla Twojego biznesu.

NA WARSZTACIE DOWIESZ SIĘ, JAK REALIZOWAĆ SKUTECZNY MARKETING INTERNETOWY

  1. Masz już dosyć enigmatyczny raportów agencji marketingowych?
  2. Chcesz mieć pewność, że budżet przeznaczony na marketing internetowy będzie dobrą inwestycją, a nie zbędnym wydatkiem?
Na warsztacie dowiesz się, jak realizować skuteczny marketing internetowy i otrzymasz wskazówki, jak działać na własną rękę. Dowiesz się też, jak współpracować z agencją, aby osiągać swoje cele. Marketing internetowy jest jak kombajn do rozwijania stron internetowych. Poznasz wszystkie korzyści i sama podejmiesz decyzję, czy usługi marketingowe są Ci potrzebne.

WEŹ UDZIAŁ W WARSZTACIE I…

Wykorzystaj sprzedażowy potencjał swojej strony internetowej

Skutecznie zarządzaj kampaniami w sieci

Przejmij kontrolę nad budżetem marketingowym

Zbuduj wizerunek swojej marki i firmy

PROWADZĄCA

Anna Zalewska – manager marketingu w agencji Widoczni, zajmuje się marketingiem internetowym, a jej specjalność to content marketing od budowy strategii po realizację. Od 2014 roku działa w agencji widoczni w Poznaniu, gdzie współtworzy zespół marketingowy. Szkoli pracowników, blogerów, studentów i właścicieli firm z podstaw marketingu internetowego, analityki internetowej i content marketingu. Realizuje projekty edukacyjne dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej. Redaguje blog widoczni i publikuje w takich magazynach i portalach jak: Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Digital&Ecommerce i wiele innych. W swoich działaniach inspiruje się projektowaniem usług metodą design thinking.

PROGRAM WARSZTATU

timeline_pre_loader

10:00

Dlaczego moja strona nie sprzedaje?
Budowa skutecznej strategii marketingu internetowego i ustalenie budżetu działań. Jak selekcjonować oferty dostępne na rynku? O co pytać? Na jakie obciążenie czasowe się przygotować?

11:00

Marketing internetowy jak udana inwestycja.
Efektywny wybór kanału marketingu internetowego. Co można realizować samodzielnie, a co wymaga współpracy z ekspertem? Przegląd działań, wraz z oceną skuteczności i ryzykiem.

11:30

Przerwa

11:45

Marketing internetowy Do It Yourself 
Pierwsze kroki w zakresie optymalizacji strony internetowej. Działania, które zrealizujesz sama.
Content marketing – kombajn do rozwijania stron internetowych. Od wyszukiwania fraz po wartościowe treści.
Profil linków wewnętrznych i przychodzących
Współpraca z zasadami. Jak współpracować z innymi stronami internetowymi, aby sobie nie zaszkodzić?

13:30

Przegląd narzędzi marketingu internetowego
Zalecane narzędzia dla początkujących, narzędzia płatne dla profesjonalistów i metody sprawdzania efektów marketingu internetowego.

14:00

Podsumowanie warsztatu
Odpowiedzi na pytania uczestników
Wręczenie certyfikatów ukończenia warsztatu

KOSZT WARSZTATU

100 zł+ 23 % vat
  • 4 h warsztatu - cena tylko dla członkiń Lady Business Club
250 zł+ 23 % vat
  • 4 h warsztatu

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

[contact-form-7 id=”1913″]